La cursa. Primer de tot a la volta
de instal·lació. Sainz ha tingut un problema a l'escapament del cotxe i ja no
ha pogut prendre la sortida de la cursa.
![]() |
Sortida del GP de Bèlgica. Copyrigth Mercedes AMG |
Què dir de la cursa? Doncs pràcticament res. La sortida ha estat neta, sense topades. Leclerc surt molt bé i es posiciona 8è, però de seguida es veuen les mancances del motor Ferrari i amb els pneumàtics tous de seguida l'avancen i torna a les posicions de fora de punts, perseguit pel seu company de files que anava lluitant amb el Haas de Grosjean. També fan una bona sortida Stroll i Gasly, que aquest segon ha optat per anar amb pneumàtics durs des del principi, fent una estratègia d'una sola parada, posant mitjos, i avançant els rivals en pista, aicò li ha fet guanyar el títol de Pilot del dia..
![]() |
Pierre Gasly durant la seva remuntada- Copyright Red Bull |
Ningú li fa ombra a Hamilton. Portàvem poca estona de cursa, amb Hamilton primer seguit de Bottas, quan el pilot finès demana per ràdio fer servir una especificació de motor que dóna més potència per atacar al seu company d'equip. Des del Box li diuen que no pot fer servir aquest mode amb el seu company d'equip, al que Valtteri respon que ell no havia sentit mai aquesta instrucció. Així veiem com Mercedes protegeix al seu preferit i no deixen que el seu company l'ataqui. Mentrestant Max, s'ha avorrit molt, durant la cursa, ja que no podia atrapar a les fletxes negres, i al final perseguit per Ricciardo que quasi se'l menja a final de cursa, fent la volta ràpida.
Ni el Safety Car animen la
monotonia. A la volta 9 Giovinazzi perd el cotxe entre les corbes 13 i 14
impactant contra el mur, i surt rebotat desprenent-se una de les seves rodes
que impacta contra el cotxe de Russell deixant-lo fora de joc. Per sort tots 2
pilots han sortit pel seu propi peu, sense haver de lamentar cap cosa més que
els monoplaces destrossats. Per netejar la pista ha sortit el Safety Car i
tothom ha entrat a canviar rodes excepte Pérez, que anava amb tous, i Gasly que
havia sortit amb durs. Tothom ha posat durs menys Albon que li han posat els mitjos
i ha aguantat tota la cursa, patint al final. La rellançada de la cursa res a
dir, poques lluites i anem fent.
En memòria d'Anthoine Hubert
Copyright Red Bull
-Alfa Romeo. No poden fer res amb el motor que porten.
-Mercedes. Talla les ales a Bottas amb un Team Radio.
-Alexander Albon. Tot i que duia uns pneumàtics més tous ha aguantat estoicament.
Pos. | Pts. | Pilot | Dor. | Equip | Xassís | Temps | Gra. | Vol. |
1 | 25 | Lewis Hamilton | 44 | Mercedes | W11 EQ Performance | 1:24:08.761 | 1 | 44 |
2 | 18 | Valtteri Bottas | 77 | Mercedes | W11 EQ Performance | +8.448 | 2 | 44 |
3 | 15 | Max Verstappen | 33 | Red Bull-Honda | RB16 | +15.455 | 3 | 44 |
4 | 13 | Daniel Ricciardo | 3 | Renault | R.S.20 | +18.877 | 4 | 44 |
5 | 10 | Esteban Ocon | 31 | Renault | R.S.20 | +40.650 | 6 | 44 |
6 | 8 | Alexander Albon | 23 | Red Bull-Honda | RB16 | +42.712 | 5 | 44 |
7 | 6 | Lando Norris | 4 | McLaren-Renault | MCL35 | +43.774 | 10 | 44 |
8 | 4 | Pierre Gasly | 10 | AlphaTauri-Honda | AT01 | +47.371 | 12 | 44 |
9 | 2 | Lance Stroll | 18 | Racing Point-BWT M. | RP20 | +52.603 | 9 | 44 |
10 | 1 | Sergio Pérez | 11 | Racing Point-BWT M. | RP20 | +53.179 | 8 | 44 |
11 | Daniil Kvyat | 26 | AlphaTauri-Honda | AT01 | +70.200 | 11 | 44 | |
12 | Kimi Raikkonen | 7 | Alfa Romeo-Ferrari | C39 | +71.504 | 16 | 44 | |
13 | Sebastian Vettel | 5 | Ferrari | SF1000 | +72.894 | 14 | 44 | |
14 | Charles Leclerc | 16 | Ferrari | SF1000 | +74.920 | 13 | 44 | |
15 | Romain Grosjean | 8 | Haas-Ferrari | VF-20 | +76.793 | 17 | 44 | |
16 | Nicholas Latifi | 6 | Williams-Mercedes | FW43 | +77.795 | 19 | 44 | |
17 | Kevin Magnussen | 20 | Haas-Ferrari | VF-20 | +85.540 | 20 | 44 | |
18 | Antonio Giovinazzi | 99 | Alfa Romeo-Ferrari | C39 | Accident | 18 | 9 | |
19 | George Russell | 63 | Williams-Mercedes | FW43 | Accident | 15 | 9 | |
20 | Carlos Sainz | 55 | McLaren-Renault | MCL35 | Escapament | 7 | 0 |
Cap comentari:
Publica un comentari