![]() |
| Esteban Ocon va fer el divendres al matí amb Renault. (Copyright: Renault Sport) |
![]() |
| El monegasc Charles Leclerc, líder de la GP3 i membre de l’acadèmia de joves pilots de Ferrari va participar als primers lliures amb Haas. (Copyright: Haas F1 Team) |
![]() |
| Vijay Mallya va tornar a aparèixer; al Regne Unit té protecció davant les acusacions dels tribunals indis. (Copyright: Force India F1 Team) |
![]() |
| Ferrari va provar una nova versió de l’halo, aquest cop fet en titani, però hi ha dubtes sobre l’extracció i la visibilitat. (Copyright: Scuderia Ferrari) |
![]() |
| McLaren estrenava nou patrocinador: NTT Communications. (Copyright: McLaren) |
![]() |
| Alonso conversant amb Peter Prodromou, cap d’aerodinàmica. (Copyright: McLaren) |
![]() |
| Rosberg, que durant anys havia portat cascos Schuberth i recentment ha passat a Bell, va tenir un cap de setmana mogut… (Copyright: Mercedes AMG F1) |
![]() |
| Pole de Hamilton malgrat els track limits i Verstappen que superava Ricciardo per primer cop. (Copyright: Red Bull Media) |
![]() |
| Bon paper de Sainz; sortiria setè. (Copyright: Red Bull Media) |
![]() |
| Malgrat el fort impacte de dissabte, Ericsson va poder còrrer diumenge. (Copyright: Sauber Motorsport AG) |
![]() |
| Un aparcament força valuós. (Copyright: Force India F1 Team) |
![]() |
| Una de les tradicions de Silverstone és l’escenari on pilots i membres d’equips passen a saludar i mostrar les seves dots musicals. (Copyright: Red Bull Media) |
![]() |
| Pascal Wehrlein va atrevir-se amb la bateria. (Copyright: Manor Racing) |
![]() |
| Diumenge vam tenir dosi de Spice Girls; Emma Bunton i Geri Halliwell, amb els respectius marits, el cantant i xef Jade Jones i un tal Christian Horner… (Copyright: Red Bull Media) |
![]() |
| Conversa entre Nico Hülkenberg, Valtteri Bottas i Felipe Nasr. Només l’alemany puntuaria. (Copyright: Force India F1 Team) |
![]() |
| Räikkönen va ser la punta de llança de Ferrari, que estrenava patrocinador: Ray-Ban. Vegeu que Oakley segueix patrocinant els pilots; Ray-Ban i Oakley son propietat de la mateixa casa mare… (Copyright: Scuderia Ferrari) |
![]() |
| El fort xàfec a la graella va motivar la sortida amb el Safety Car. (Copyright: Red Bull Media) |
![]() |
| Molta foscor però la pluja va durar potser un quart d’hora només. (Copyright: Red Bull Media) |
![]() |
| Com sempre que se surt amb el Safety Car, quan va deixar la pista molts pilots van canviar immediatament a pneumàtics intermedis. (Copyright: Scuderia Ferrari) |
![]() |
| Haryanto va classificar davant Wehrlein, però els dos van acabar a la grava de la corba 1. (Copyright: Manor Racing) |
![]() |
| Davant l’edifici del British Racing Drivers Club, Felipe Nasr va fer un bon paper donat el material que disposa. (Copyright: Sauber Motorsport AG) |
![]() |
| Nova cursa per oblidar de Renault: a pensar en el 2017. (Copyright: Renault Sport) |
![]() |
| Sergio Pérez es va beneficiar a l’aturar-se sota règim de cotxe de seguretat virtual, mentre que Daniel Ricciardo va veure’s perjudicat. L’australià acabaria avançant el mexicà en pista. (Copyright: Force India F1 Team) |
![]() |
| Mark Webber va dur a terme les entrevistes del podi. (Copyright: Red Bull Media) |
![]() |
| Un angle diferent de les celebracions de Hamilton. (Copyright: Mercedes AMG F1) |























