

Espereu algun canvi pel Gran Premi d’Àustria o tot seguirà igual.

poden aprofitar del cotxe d’aquest any. En poques ocasions s’ha pogut
veure l’MP4-30 a un nivell respectable. Amb el motor Honda o bé capat o
bé espatllat, mai hem pogut veure si la aerodinàmica és eficient o no.
Penso que l’equip hauria de, com a mínim, aconseguir fer rendir el cotxe
al màxim aquesta temporada abans de centrar-se en el monoplaça de 2016.
Pel
que fa al GP d’Àustria, i havent vist que els dos Mercedes han estat al
podi en totes les curses, doncs s’ha d’esperar més del mateix. De nou,
com a Canadà, les llargues rectes afavoriran els motors Mercedes i
Ferrari per sobre dels Renault i Honda, així que veurem Williams i Lotus
en bona disposició i Red Bull i Toro Rosso patint

cuenta nueva” i deixar aquesta temporada aparcada i centrar-se en
avançar feina per la temporada que ve. Està clar que aquest any estan
fent el ridícul i ningú dóna un duro perquè puntuïn en alguna cursa.
Veient que van tant tard, per culpa dels problemes que els surten sempre
d’última hora, crec que els sortirà més a compte començar a treballar
ara i trobar-se els problemes que els puguin aparèixer inclús abans de
la pretemporada següent. D’aquesta manera podrien anar un pas per davant
en comparació amb els altres equips.
Pel GP d’Àustria
segur que canviarà alguna cosa, però de la posició 3 cap endarrere en
les classificacions. Suposo que Mercedes continuarà liderant i deixaran
només el tercer calaix del podi per disputar-se entre la resta de pilots
que competeixen a la “Fórmula 1 real” ja que els alemanys ja poden dir
que estan a una altra divisió. Espero, però, que les rectes i els trams
ràpids del RedBull Ring incentivin els avançaments i penalitzin una mica
els motors Mercedes i que els equips amb motors més potents i amb
millor velocitat punta siguin capaços d’encalçar-los, tan sols per posar
més emoció al GP.

que Mclaren faria un progrés espectacular i que a finals d’any lluitarien per guanyar
alguna cursa. Després de gairebé mitja temporada (i tocant fons al Gran Premi
el Canadà) ha quedat claríssim que aquest any no salvaran ni la dignitat.
degut a les normatives que capen el desenvolupament, treballar per el cotxe de
l’any vinent no és tan diferent de treballar pel cotxe d’aquest any. Ja fa
un temps que no veiem canvis radicals en el rendiment dels monoplaces d’un any
al següent: Només els veiem quan hi ha un canvi reglamentari important.
el primer pas per tenir un bon cotxe l’any vinent és solucionar els problemes
del cotxe d’aquest any. Si no aconsegueixen que el Mclaren d’aquest 2015 sigui
fiable i pugui rodar a un ritme decent els serà molt difícil enfocar el cotxe
de l’any vinent, que també portarà el motor Honda.


Aquests són els horaris del Gran Premi en hora catalana:
Lliures 1 : 10:00
Pole Position : 14:00