Tot i la recent ressaca de vacances, la tornada a la Fórmula 1 no ha estat pas gents estiuenca. L’impressionant, a la vegada que mític, traçat d’SPA ha tornat a deixar caure un considerable diluvi que ha deixat a la majoria de pilots sense rodar massa voltes. Kobayashi ha estat el més ràpid a la primera sessió i Charles Pic el més ràpid dels 10 que s’han atrevit a fer una volta a la segona sessió.
Ferrari, un dels pocs equips que s’ha atrevit a provar alguna cosa a la sessió d’avui
Així doncs la pole de demà i la cursa de diumenge, es presenten una total incògnita. No tenim temps de referència vàlids i els pilots tampoc han pogut provar massa els pneumàtics. Amés, estem en un circuit on sovint hi ha sorpreses. No recordeu la pole de Giancarlo Fischella amb un Force India? Estem també en el Gran Premi de Kimi Räikkonen: hi ha guanyat fins a 4 vegades! Potser estem davant de la primera victòria de Lotus?
Sigui com sigui el mundial es reprèn en un moment interessant. Si bé Fernando Alonso porta un avantatge considerable a Mark Webber, els Red Bull i els Mclaren han mostrat un rendiment superior a les últimes curses. De ben segur que aquest campionat acabarà de la mateixa manera que ha començat: apretat al màxim!
A nivell d’anècdota, deixar-vos amb les cares d’avorriment que ens ha brindat el Kaiser durant la seva espera al box. La veritat, a aquest home no pot estar parat… Ha guanyat 6 vegades en aquest circuit, té ganes de sortir a donar-ho tot!
Salut i benzina!
Pos. | Pilot | Dorsal | Equip | Xassís | Motor | Temps | Diferència |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Charles Pic | 25 | Marussia | MR01 | Cosworth | 2’49″354 | |
2 | Daniel Ricciardo | 16 | Toro Rosso | STR7 | Ferrari 056 | 2’49″750 | +00″396 |
3 | Fernando Alonso | 5 | Ferrari | F2012 | Ferrari 056 | 2’50″497 | +01″143 |
4 | Paul di Resta | 11 | Force India | VJM05 | Mercedes FO 108V | 2’51″333 | +01″979 |
5 | Pastor Maldonado | 18 | Williams | FW34 | Renault RS27 V8 | 2’51″660 | +02″306 |
6 | Timo Glock | 24 | Marussia | MR01 | Cosworth | 2’52″076 | +02″722 |
7 | Kamui Kobayashi | 14 | Sauber | C31 | Ferrari 056 | 2’53″232 | +03″878 |
8 | Jean-Eric Vergne | 17 | Toro Rosso | STR7 | Ferrari 056 | 2’58″232 | +08″878 |
9 | Nico Hülkenberg | 12 | Force India | VJM05 | Mercedes FO 108V | 2’59″125 | +09″771 |
10 | Sergio Pérez | 15 | Sauber | C31 | Ferrari 056 | 3’12″901 | +23″547 |
– | Mark Webber | 2 | Red Bull | RB8 | Renault RS27 V8 | Sin tiempo | |
– | Vitaly Petrov | 21 | Caterham | CT01 | Renault RS27 V8 | Sin tiempo | |
– | Lewis Hamilton | 4 | McLaren | MP4-27 | Mercedes FO 108V | Sin tiempo | |
– | Nico Rosberg | 8 | Mercedes | W03 | Mercedes FO 108V | Sin tiempo | |
– | Jenson Button | 3 | McLaren | MP4-27 | Mercedes FO 108V | Sin tiempo | |
– | Sebastian Vettel | 1 | Red Bull | RB8 | Renault RS27 V8 | Sin tiempo | |
– | Michael Schumacher | 7 | Mercedes | W03 | Mercedes FO 108V | Sin tiempo [*] | |
– | Heikki Kovalainen | 20 | Caterham | CT01 | Renault RS27 V8 | Sin tiempo | |
– | Felipe Massa | 6 | Ferrari | F2012 | Ferrari 056 | Sin tiempo | |
– | Bruno Senna | 19 | Williams | FW34 | Renault RS27 V8 | Sin tiempo | |
– | Kimi Räikkönen | 9 | Lotus | E20 | Renault RS27 V8 | Sin tiempo | |
– | Narain Karthikeyan | 23 | HRT | F112 | Cosworth | Sin tiempo | |
– | Pedro de la Rosa | 22 | HRT | F112 | Cosworth | Sin tiempo | |
– | Romain Grosjean | 10 | Lotus | E20 | Renault RS27 V8 | Sin tiempo |