Aquesta vegada, però, els difussors bufats, el disseny de Newey i la genialitat de Vettel no han estat suficient per aconseguir una àmplia avantatge. Aquesta vegada, els Ferraris, els taurons, s’han acostat fins a poc més d’una dècima. Fins i tot Massa s’ha mostrat en un excel·lent moment de forma col·locant-se a una dècima del Fernado i per davant de Webber.
La decepció aquesta vegada ve de la mà de Mclaren. Hamilton cinquè i Button setè s’han mostrat del tot inofensius en un traçat que es creia que serien forts. El poderós motor Mercedes no ha estat suficient per imposar-se a les rectes de Montreal.
A destacar és clar l’actuació del nostre compatriota Pedro de La Rosa, que als comandaments del Sauber ha aconseguit passar la Q1. El pilot català ha quedat sols a tres dècimes de Kobayashi. Considerant que el Pedro té realment complicat poder entrenar amb un Fórmula 1 aquesta temporada (tots coneixem les enormes limitacions dels test), penso que és una actuació que està a prop de l’excel·lència. El mateix Sergio no ho hauria fet gaire millor.
Per acabar us deixo amb un record de l’any passat: Hamilton empenyent el cotxe a la recta de Montreal. Com sempre, vídeo de producció nostra.
Pos. | Piloto | Dorsal | Equipo | Chasis | Motor | Tiempo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | 1 | Red Bull | RB7 | Renault | 1’13″014 | |
2 | Fernando Alonso | 5 | Ferrari | 150º Italia | Ferrari | 1’13″199 | |
3 | Felipe Massa | 6 | Ferrari | 150º Italia | Ferrari | 1’13″217 | |
4 | Mark Webber | 2 | Red Bull | RB7 | Renault | 1’13″429 | |
5 | Lewis Hamilton | 3 | McLaren | MP4-26 | Mercedes | 1’13″565 | |
6 | Nico Rosberg | 8 | Mercedes GP | MGP W02 | Mercedes | 1’13″814 | |
7 | Jenson Button | 4 | McLaren | MP4-26 | Mercedes | 1’13″838 | |
8 | Michael Schumacher | 7 | Mercedes GP | MGP W02 | Mercedes | 1’13″864 | |
9 | Nick Heidfeld | 9 | Lotus Renault | R31 | Renault | 1’14″062 | |
10 | Vitaly Petrov | 10 | Lotus Renault | R31 | Renault | 1’14″085 | |
11 | Paul di Resta | 15 | Force India | VJM04 | Mercedes | 1’14″752 | |
12 | Pastor Maldonado | 12 | Williams | FW33 | Cosworth | 1’15″043 | |
13 | Kamui Kobayashi | 16 | Sauber | C30 | Ferrari | 1’15″285 | |
14 | Adrian Sutil | 14 | Force India | VJM04 | Mercedes | 1’15″287 | |
15 | Sébastien Buemi | 18 | Toro Rosso | STR6 | Ferrari | 1’15″334 | |
16 | Rubens Barrichello | 11 | Williams | FW33 | Cosworth | 1’15″361 | |
17 | Pedro de la Rosa | 17 | Sauber | C30 | Ferrari | 1’15″587 | |
18 | Jaime Alguersuari | 19 | Toro Rosso | STR6 | Ferrari | 1’16″294 | |
19 | Jarno Trulli | 21 | Lotus | T128 | Renault | 1’16″745 | |
20 | Heikki Kovalainen | 20 | Lotus | T128 | Renault | 1’16″786 | |
21 | Vitantonio Liuzzi | 23 | Hispania | F111 | Cosworth | 1’18″424 | |
22 | Timo Glock | 24 | Virgin Racing | VR-02 | Cosworth | 1’18″537 | |
23 | Narain Karthikeyan | 22 | Hispania | F111 | Cosworth | 1’18″574 | |
24 | Jerome d’Ambrosio | 25 | Virgin Racing | VR-02 | Cosworth | 1’19″414 | [*] |