1993: Monoplaces

Total de marques participants: 13
Total de models participants: 17
Total de motors participants: 8
Total de pneumàtics participants: 1 (Goodyear)
Debutants: 2 (Larrousse, Sauber) 
Última temporada: 0

El Williams FW15C va ser el cotxe més tecnològic del moment: ABS, control de tracció, suspensió activa, telemetria bidireccional, canvi automàtic i fins i tot transmissió contínuament variable, tot i que això últim només es va provar en test. Es va arribar a un punt en que alguns equips podien fer una volta amb el cotxe sense pilot (a poca velocitat), i la FIA ho va prohibir tot a finals de 1993.

Marca Model Motor Pneumàtics
Williams FW15C Renault RS5 3500 cc V10 Goodyear
Tyrrell 020C
021
Yamaha OX10A 3500 cc V10
Goodyear
Benetton B193
B193B
Ford HB 3500 cc V8 Goodyear
McLaren MP4/8 Ford HB 3500 cc V8 Goodyear
Footwork FA13B
FA14
Mugen Honda MF351HB 3500 cc V10 Goodyear
Lotus 102D
107
Ford HB 3500 cc V8 Goodyear
Jordan 193 Hart 1035 3500 cc V10 Goodyear
Larrousse LH93 Lamborghini 3512 3500 cc V12 Goodyear
Lola T93/30 Ferrari 040 3500 cc V12 Goodyear
Minardi M193 Ford HB 3500 cc V8 Goodyear
Ligier JS39 Renault RS5 3500 cc V10 Goodyear
Ferrari F93A 041 3500 cc V12 Goodyear
Sauber C12 2175A 3500 cc V10 Goodyear
Sauber va debutar el 1993 amb el C12, i molts assumien que tard o d’hora Mercedes n’assumiria el protagonisme com havia fet al mundial de resistència (vegeu les enganxines de “Concept by Mercedes-Benz”). Però dos anys més tard els alemanys se’n van anar a McLaren…