Total de marques participants: 13
Total de models participants: 17
Total de motors participants: 8
Total de pneumàtics participants: 1 (Goodyear)
Debutants: 2 (Larrousse, Sauber)
Última temporada: 0
El Williams FW15C va ser el cotxe més tecnològic del moment: ABS, control de tracció, suspensió activa, telemetria bidireccional, canvi automàtic i fins i tot transmissió contínuament variable, tot i que això últim només es va provar en test. Es va arribar a un punt en que alguns equips podien fer una volta amb el cotxe sense pilot (a poca velocitat), i la FIA ho va prohibir tot a finals de 1993. |
Marca | Model | Motor | Pneumàtics |
Williams | FW15C | Renault RS5 3500 cc V10 | Goodyear |
Tyrrell | 020C 021 |
Yamaha OX10A 3500 cc V10
|
Goodyear |
Benetton | B193 B193B |
Ford HB 3500 cc V8 | Goodyear |
McLaren | MP4/8 | Ford HB 3500 cc V8 | Goodyear |
Footwork | FA13B FA14 |
Mugen Honda MF351HB 3500 cc V10 | Goodyear |
Lotus | 102D 107 |
Ford HB 3500 cc V8 | Goodyear |
Jordan | 193 | Hart 1035 3500 cc V10 | Goodyear |
Larrousse | LH93 | Lamborghini 3512 3500 cc V12 | Goodyear |
Lola | T93/30 | Ferrari 040 3500 cc V12 | Goodyear |
Minardi | M193 | Ford HB 3500 cc V8 | Goodyear |
Ligier | JS39 | Renault RS5 3500 cc V10 | Goodyear |
Ferrari | F93A | 041 3500 cc V12 | Goodyear |
Sauber | C12 | 2175A 3500 cc V10 | Goodyear |
Sauber va debutar el 1993 amb el C12, i molts assumien que tard o d’hora Mercedes n’assumiria el protagonisme com havia fet al mundial de resistència (vegeu les enganxines de “Concept by Mercedes-Benz”). Però dos anys més tard els alemanys se’n van anar a McLaren… |