1990: Monoplaces

Total de marques participants: 19
Total de models participants: 29
Total de motors participants: 8
Total de pneumàtics participants: 2 (Goodyear, Pirelli)
Debutants: 2 (Leyton House, Life) 
Última temporada: 4 (EuroBrun, Life, Onyx, Osella)

Dos motors van decepcionar el 1990. El primer, el Subaru que va fer servir Coloni. Dissenyat com a boxer de 12 cilindres per Carlo Chiti, pesava molt més i era menys potent que el Ford pel qual el va substituir a mitja temporada.

Marca Model Motor Pneumàtics
Ferrari F1-90 036 3500 cc V12
037 3500 cc V12
Goodyear
Tyrrell 018
019
Ford DFR 3500 cc V8
Pirelli
Williams FW13B Renault RS2 3500 cc V10 Goodyear
Brabham BT58
BT59
Judd EV 3500 cc V8 Pirelli
Arrows A11
A11B
Ford DFR 3500 cc V8 Goodyear
Lotus 102 Lamborghini 3512 3500 cc V12 Goodyear
Osella FA1M89
FA1ME
Ford DFR 3500 cc V8 Pirelli
Leyton House CG901 Judd EV 3500 cc V8 Goodyear
AGS JH24
JH25
Ford DFR 3500 cc V8 Goodyear
Benetton B189B
B190
Ford HB 3500 cc V8 Goodyear
Dallara F190 Ford DFR 3500 cc V8 Pirelli
Minardi M189B
M190
Ford DFR 3500 cc V8 Pirelli
Ligier JS33B Ford DFR 3500 cc V8 Goodyear
McLaren MP4/5B Honda RA109E 3500 cc V10 Goodyear
Lola LC89B
LC90
Lamborghini 3512 3500 cc V12 Goodyear
Coloni C3B
C3C
Subaru 1235 3500 cc F12
Ford DFR 3500 cc V8
Goodyear
EuroBrun ER189B Judd CV 3500 cc V8 Pirelli
Onyx ORE-1
ORE-1B
Ford DFR 3500 cc V8 Goodyear
Life F190 F35 3500 cc W12
Judd CV 3500 cc V8
Goodyear
Si el Subaru era decepcionant, el Life directament feia riure. Fent servir una configuració W12, el motor era molt fràgil i quan s’aconseguia fer una volta sencera els temps eren a 20 segons del davant. Se’l va substituir per un Judd, però l’equip va desaparèixer abans d’acabar l’any.