Total de marques participants: 16 (7 a Indianapolis)
Total de models participants: 26 (13 a Indianapolis)
Total de motors participants: 10 (2 a Indianapolis)
Total de pneumàtics participants: 5 (Pirelli, Dunlop, Englebert, Avon i Firestone)
Debutants: 2 (Bugatti, Emeryson)
Última temporada: 6 (Bugatti, Gordini, Stevens)
El 1956 seria l’última temporada de Gordini, que havien estat presents des de l’inici del mundial. Gordini acabaria sent comprada per Renault, fusionada amb Alpine i convertida en l’actual Renault Sport. |
Marca | Model | Motor | Pneumàtics |
Cooper | T23 |
Bristol BS1 2000 cc L6
|
Dunlop |
Ferrari | 500 555 D50 |
500 2000 cc L4 555 2500 cc L4 DS50 2500 cc V8 |
Englebert Pirelli |
Connaught | B | Alta GP 2500 cc L4 | Avon Pirelli |
Maserati | A6GCM 250F |
A6 2000 cc L6 250F1 2500 cc L6 |
Pirelli |
Gordini | T16 T32 |
23 2500 cc L6 25 2500 cc L8 |
Englebert |
Bugatti | T251 | 2500 cc L8 | Englebert |
BRM | P25 | P25 2500 cc L4 | Dunlop |
Vanwall | VW2 | 254 2500 cc L4 | Pirelli |
Emeryson | 56 | Alta GP 2500 cc L4 | Dunlop |
Kurtis Kraft | – 4000 500A 500B 500C 500D 500E |
Novi 3000 cc L8 C Offenhauser 4500 cc L4 Offenhauser 4500 cc L4 Offenhauser 4500 cc L4 Offenhauser 4500 cc L4 Offenhauser 4500 cc L4 Offenhauser 4500 cc L4 |
Firestone |
Stevens | Stevens | Offenhauser 4500 cc L4 | Firestone |
Watson | Watson | Offenhauser 4500 cc L4 | Firestone |
Lesovsky | Lesovsky | Offenhauser 4500 cc L4 | Firestone |
Kuzma | Kuzma | Offenhauser 4500 cc L4 | Firestone |
Epperly | Epperly | Offenhauser 4500 cc L4 | Firestone |
Phillips | Phillips | Offenhauser 4500 cc L4 | Firestone |
El Bugatti T251 era un disseny atrevit amb el motor transversal a la part del darrere, però no era prou ràpid i només va aparèixer en un GP. Honda faria servir també el motor transversal als anys 60. |