11 de juliol de 2016

Galeria de fotos: Gran Bretanya

Esteban Ocon va fer el divendres al matí amb Renault.
(Copyright: Renault Sport)
El monegasc Charles Leclerc, líder de la GP3 i membre de l'acadèmia de joves pilots de Ferrari va participar als primers lliures amb Haas. (Copyright: Haas F1 Team)
Vijay Mallya va tornar a aparèixer; al Regne Unit té protecció davant les acusacions dels tribunals indis.
(Copyright: Force India F1 Team)
Ferrari va provar una nova versió de l'halo, aquest cop fet en titani,
però hi ha dubtes sobre l'extracció i la visibilitat. (Copyright: Scuderia Ferrari)
McLaren estrenava nou patrocinador: NTT Communications.
(Copyright: McLaren)
Alonso conversant amb Peter Prodromou, cap d'aerodinàmica.
(Copyright: McLaren)
Rosberg, que durant anys havia portat cascos Schuberth i recentment
ha passat a Bell, va tenir un cap de setmana mogut... (Copyright: Mercedes AMG F1)
Pole de Hamilton malgrat els track limits i Verstappen que
superava Ricciardo per primer cop. (Copyright: Red Bull Media)
Bon paper de Sainz; sortiria setè. (Copyright: Red Bull Media)
Malgrat el fort impacte de dissabte, Ericsson va poder còrrer diumenge.
(Copyright: Sauber Motorsport AG)
Un aparcament força valuós.
(Copyright: Force India F1 Team)
Una de les tradicions de Silverstone és l'escenari on pilots i membres d'equips passen
a saludar i mostrar les seves dots musicals. (Copyright: Red Bull Media)
Pascal Wehrlein va atrevir-se amb la bateria.
(Copyright: Manor Racing)
Diumenge vam tenir dosi de Spice Girls; Emma Bunton i Geri Halliwell, amb els respectius
marits, el cantant i xef Jade Jones i un tal Christian Horner... (Copyright: Red Bull Media)
Conversa entre Nico Hülkenberg, Valtteri Bottas i Felipe Nasr. Només l'alemany puntuaria.
(Copyright: Force India F1 Team)
Räikkönen va ser la punta de llança de Ferrari, que estrenava patrocinador: Ray-Ban. Vegeu que Oakley segueix patrocinant els pilots; Ray-Ban i Oakley son propietat de la mateixa casa mare... (Copyright: Scuderia Ferrari)
El fort xàfec a la graella va motivar la sortida amb el Safety Car.
(Copyright: Red Bull Media)
Molta foscor però la pluja va durar potser un quart d'hora només.
(Copyright: Red Bull Media)
Com sempre que se surt amb el Safety Car, quan va deixar la pista molts pilots van
canviar immediatament a pneumàtics intermedis. (Copyright: Scuderia Ferrari)
Haryanto va classificar davant Wehrlein, però els dos van acabar a la grava de la corba 1.
(Copyright: Manor Racing)
Davant l'edifici del British Racing Drivers Club, Felipe Nasr va fer
un bon paper donat el material que disposa. (Copyright: Sauber Motorsport AG)
Nova cursa per oblidar de Renault: a pensar en el 2017.
(Copyright: Renault Sport)
Sergio Pérez es va beneficiar a l'aturar-se sota règim de cotxe de seguretat virtual, mentre que Daniel Ricciardo va veure's perjudicat. L'australià acabaria avançant el mexicà en pista. (Copyright: Force India F1 Team)
Mark Webber va dur a terme les entrevistes del podi.
(Copyright: Red Bull Media)
Un angle diferent de les celebracions de Hamilton.
(Copyright: Mercedes AMG F1)