Crònica Pole Position GP d’Alemanya: Estar a segona línea

Where’s your finger Seb?
Aquesta es la notícia, ens pot semblar única, tot i que en el fons no té major importancia: Sebastian Vettel soritrà demà des de la segona línea. És notícia perquè feia 15 curses que això no succeïa. Ha sigut per la mínima ja que ha estat finalment tercer. Un resultat que no està gens malament, sobretot si tenim en compte que el coixí de punts del que gaudeix d’un marge de 80 punts sobre el seu principal rival, el seu company d’equip que per si fora poc li solen recomanar últimament que “guardi distània”. Ep! Que consti que ho entenc i que ho respecto. L’altra gran notícia si em permeteu la doble ironía és l’horrible mono de McLaren que avui Lewis Hamilton ha pogut lluir a a sala de conferències habilitada pel cas de la FIA. Digne d’un pilot de HotWheels d’alguna discinplina probablemente americana. 
Bromes a part, Lewis Hamiton ha fer avui la volta de la seva vida, ell mateix ho ha repetit diverses vegades a la team radio, i s’ha aconseguit colar entre els dos Red Bulls, paper que en principi havia de tenir Ferrari, ai perdó, Fernando Alonso, i és que si l’asturià ha superat de nou a Massa, el Lewis ha abufetejat a Jenson Button amb 1.1 segons de diferència.
De totes totes començo a tenir la sensació de que “això ja és una altra cosa” i la diferència dels Red Bulls ja no és tan pasmosa, ni molt menys. I que per fí els cotxes energètics han hagut de fer, com tot el món, un segón intent amb pneumàtics tous. Això també és una bona notícia.
El Jaume per altra banda ha aconseguit passar de la Q1 cosa que ja és destacable, però ja no ha passat d’aquí i ha quedat un pèl per darrere de Buemi, com és habitual. Però també, com volem que sigui habitual, crec que demà el superarà de nou en cursa i qui sap, si plou, cosa que pot succeir, potser torni a aconseguir puntuar, cosa que seria una gran notícia.

Cert comentarista espanyol deia avui que “Sebastian Vettel estará demà molt nerviós”. Si em permeteu l’expressió: I els collons. Demà, veurem qui tremola a l’infern verd!

Pos. Piloto Dorsal Equipo Chasis Motor Tiempo
1 Mark Webber 2 Red Bull RB7 Renault 1’30″079
2 Lewis Hamilton 3 McLaren MP4-26 Mercedes 1’30″134
3 Sebastian Vettel 1 Red Bull RB7 Renault 1’30″216
4 Fernando Alonso 5 Ferrari 150º Italia Ferrari 1’30″442
5 Felipe Massa 6 Ferrari 150º Italia Ferrari 1’30″910
6 Nico Rosberg 8 Mercedes GP MGP W02 Mercedes 1’31″263
7 Jenson Button 4 McLaren MP4-26 Mercedes 1’31″288
8 Adrian Sutil 14 Force India VJM04 Mercedes 1’32″010
9 Vitaly Petrov 10 Lotus Renault R31 Renault 1’32″187
10 Michael Schumacher 7 Mercedes GP MGP W02 Mercedes 1’32″482
11 Nick Heidfeld 9 Lotus Renault R31 Renault 1’32″215
12 Paul di Resta 15 Force India VJM04 Mercedes 1’32″560
13 Pastor Maldonado 12 Williams FW33 Cosworth 1’32″635
14 Rubens Barrichello 11 Williams FW33 Cosworth 1’33″043
15 Sergio Pérez 17 Sauber C30 Ferrari 1’33″176
16 Sébastien Buemi 18 Toro Rosso STR6 Ferrari 1’33″546
17 Jaime Alguersuari 19 Toro Rosso STR6 Ferrari 1’33″698
18 Kamui Kobayashi 16 Sauber C30 Ferrari 1’33″786
19 Heikki Kovalainen 20 Lotus T128 Renault 1’35″599
20 Timo Glock 24 Virgin Racing VR-02 Cosworth 1’36″400
21 Karun Chandhok 21 Lotus T128 Renault 1’36″422
22 Jerome d’Ambrosio 25 Virgin Racing VR-02 Cosworth 1’36″641
23 Vitantonio Liuzzi 23 Hispania F111 Cosworth 1’37″011
24 Daniel Ricciardo 22 Hispania F111 Cosworth 1’37″036

Un comentari a “Crònica Pole Position GP d’Alemanya: Estar a segona línea

  1. Molt bona cronica i molt correcte , el que passa es que a mes d'un l'hi fara malt que En Vettel no tremoli, no ho ha fet. nhi o fa n´hi ho fará ¡¡¡MAI!!!

Comments are closed.